Miejsce konińskich motomaniaków
Ja nie mówię NIE na wyścigi, to fajna sprawa, wiele zabawy, adrenalina a jaka radość z wypier... wygrania wyścigu ale zawsze trzeba z wyobraźnią
bo żeby nie było że później prowadzić będziesz wózek inwalidzki...
Offline
spoko loko;) akurat ja nie z tych co maja czosnek zamiast mózgu;P mam podobne podejscie jak Ty;)
omega nie wiem z jakim silnikem nie wiem kto nie wiem co ale pow 160 zaczeła mi odjeżdzać wiec poległem
Offline
poległes nawet nie wiesz kiedy omega była w sedanie i silnik 2.5 - 170 koników albo 3.0 - 211 koników
dowiem się to Ci powiem
Offline
Puma napisał:
poległes nawet nie wiesz kiedy
omega była w sedanie i silnik 2.5 - 170 koników albo 3.0 - 211 koników
dowiem się to Ci powiem
I się dowiedziałam Pan z Omci to Artur a pod maska miał 2,5 silniczek
Mina jego jak się dowiedział że się z kimś scigał - bezcenna
Najlepsze jest to że jechał na gazie a nie na benzynie
Offline
kazdy duzy samochod z silnikem pow 2.0 wezmie mnie przy wiekszej predkosci bo ma większy litraz a co za tym idzie większy moment, moc i inne przełozenia ale na odciunku 1/4 mili ze strartu z miejsca nie dojedzie mnie;p
Offline
Puma napisał:
Puma napisał:
poległes nawet nie wiesz kiedy
omega była w sedanie i silnik 2.5 - 170 koników albo 3.0 - 211 koników
dowiem się to Ci powiem
I się dowiedziałam
Pan z Omci to Artur a pod maska miał 2,5 silniczek
Mina jego jak się dowiedział że się z kimś scigał - bezcenna
Najlepsze jest to że jechał na gazie a nie na benzynie
A co to gaz zabiera niby moc? Pffff też mam LPG i powiem że gdy tankowałem nie V-power Racinga to lepiej mi odchodził na gazie więc to zalezy co się zaleje Tylko Shell
Offline
gaz ma wiecej oktanów, jest bardziej kaloryczny niz benzyna jedyny minus to to ze jest suchy;P wiec przy dobrej instalacji gazowej i zdrowym silniku lepiej powinno chodzic na gazie;P
Offline
Wszysko jest zależne od tego jak kto dba o silnik - bo możesz lać najlepszy gaz i nic to nie da jak masz zajechany silnik wiecej nic nie mówie
Offline
Kiedy jeździ się na badania techniczne gazu, wymiany filtrów i ustawianie map itd to gazik to fajna sprawa jeden minus to jak mati wspomniał jest suchy ale jak się nie dba o silnik i o instalację to się potem ma problemy z LPG
Offline
dobra koniec tematu bo to nie o to hcodzi w tym dziale;P
kilka dni temu wyprzedziła mnie corsa 1.7 w dislu jak sobie jechałem 90km/h koles miał radoche;p
Offline
Mati ja mam to na co dzień jak mnie prowokują piegowate poczochrane blondasy z niesmacznie wtartym żelem we włosy kiedy jadę 50 na Poznańskiej i ogółem kiedy jak to ja się turlam i bujam po mieście hehehe więc jak patrzę na ich minki na takich odcinkach to sobie myślę, spotkamy się na światłach... i jak się uda do tych świateł się na takowej randce spotkac to wierz mi mina osoby Bezcenna
D
Offline
Nowy użytkownik
1. na gazie przy sprawnym silniku powinien miec 2-5KM wiecej, a napewno nie powinno czuc sie roznicy czy spadku.
2. kto Ci tak powiedzial, ze czym wiekszy litraz tym wiekszy moment a co za tym idzie wieksza moc? Przy mocy i momencie liczy sie chyba jeszcze waga. Ale co tam waga, moment, moc, bardzej liczy sie wedlug mnie kierowca Wez sobie np. audi a3 3.2 v6 a obok postaw audi a3 2.0TSI i mit o litrazu, momencie itp mozna wsadzic do kosza.
3. randka na swiatlach? "mistrzowie prostych" ? z rolek tez mozna sie poscigac. Poza tym zabawa na zasadzie "kto ma mocniejsze auto" do najciekawszych nie nalezy.
4. ciekawe ile w tej straej omedze koni zostalo.. wydaje mi sie, ze kilka ze stadniny juz ucieklo
Ostatnio edytowany przez nowojorczyk (2012-03-14 09:58:04)
Offline
nowojorczyk napisał:
1..... audi a3 3.2 v6 a obok postaw audi a3 2.0TSI i mit o litrazu, momencie itp mozna wsadzic do kosza...
NO to żeś teraz wypalił. Porównanie wolnossaka , z t . I co ?? nie ma różnicy momentu ??
Nie ma to jak V8 i mam gdzieś pierdzące popierdółki, co na wybojach robisz głową dziurę w dachu
Offline